12.Лис.2024

07.11.2024 року  ЖДНЗ №26 приймав студентів  ЖДУ другого магістерського рівня за спеціальністю «Логопедія». Вчителі – логопеди та вчителі – дефектологи поділилися власним практичним досвідом роботи з дітьми з ООП. Студенти мали змогу ознайомитись з матеріально- технічною базою та наочно-практичним матеріалом  у логопедичних і дефектологічних осередках в спеціальних групах, логопедичному кабінеті, ресурсній кімнаті. https://www.facebook.com/100017138746127/posts/pfbid02FdFp79ZC1hG6w94sRd3gQRw4Go8NQ4bkFwZmkBeDxmB7piP3aYvcCyjJi8mBJk2Jl/?app=fbl  

Детальніше
21.Сер.2024

1. Давайте дитині час на відповідь Більшість з нас зазвичай не можуть дочекатись того моменту, коли співрозмовник закінчить речення, і перериває його мовлення своїми власними висловлюваннями. Батькам, у свою чергу, важливо давати дитині час подумати, тобто треба чекати 5–10 секунд, доки вона не збереться з думками, щоби сформулювати свою відповідь. Цей час допоможе дитині обміркувати … Продовжити читання “ЯК ПОКРАЩИТИ МОВЛЕННЄВІ НАВИЧКИ ДІТЕЙ?”

Детальніше
15.Сер.2024

Мова дитини розвивається під впливом мови дорослих і значною мірою залежить від достатньої мовної практики, нормального соціального і мовного оточення, від виховання і навчання, які починаються з перших днів її життя. • Розмовляйте зі своєю дитиною під час всіх видів діяльності, таких як приготування їжі, прибирання, одягання-роздягання, гра, прогулянка і т.д. Говоріть про те, що … Продовжити читання “10 простих порад логопеда батькам”

Детальніше
24.Бер.2024

Існує думка, що до логопеда потрібно звертатися тоді, коли дитина досягне шестирічного віку та буде йти до школи, а до цього часу вона ще не «виговорилася». Насправді, чим раніше дитина буде оглянута спеціалістом-логопедом, тим більша вірогідність виправлення мовлення. Більшість порушень мовлення мають органічну основу, тобто пов’язані з недорозвитком або особливостями будови артикуляційного апарату чи  кори … Продовжити читання “Коли дитині потрібен логопед?”

Детальніше
01.Лют.2023
Детальніше